marketing szemlélettel készítek

marketing szemlélettel készítek

weboldalt ami a legjobb alkalmazottad

weboldalt ami a legjobb alkalmazottad

lesz, aki 0-24 szállítja a

lesz, aki 0-24 szállítja a

vásárlókat és az ügyfeleket

vásárlókat és az ügyfeleket

örülnél egy olyan alkalmazottnak akinek nem kell fizetned? akkor is dolgozna amikor alszol és személyesen foglalkozna minden egyes érdeklődővel?

ha igen akkor jó helyen vagy.

miért weboldal?

az emberek naponta több mint 5 órát töltenek a neten. ez napi szinten 5 óra amiben a te bizniszed is benne lehet.

van már ilyen alkalmazottad? vagy továbbképzésre kell küldeni a jelenlegit?

tudva, hogy a jövőd és a megléhetésed múlik rajta, akárkit felvennél, hogy a 0-24 órás eladód legyen?

nem. gondosan megválogatnád, hogy kire bízod ezt a feladatot, hogy tudd a legjobb kezekben van és nyugodtan mehess aludni.

2020 bebizonyította, hogy minden biznisznek szüksége van egy ilyen alkalmazottra. egy weboldalra.

tudnod kell, hogy a weboldalad nem csak azért kell, mert mindenkinek van. a weboldalad nem csak egy online poszter amire kitűzöl néhány képet és írsz pár sort ami neked tetszik.

a weboldaladon múlik a megélhetésed, a bizniszed növekedése és az életminőséged.

miért weboldal?

mert az a weboldal ami folyamatosan eladást és új vevőket hoz neked jópár dolgot tud amit az egyszerű weboldalak nem.

irányítja a figyelmet

a vizuális hierarchia miatt követ a szemed egy bizonyos utat a weboldalakon. ha szándékosan használjuk, akkor a látogató figyelmét úgy tereljük, hogy a megfelelő sorrendben jusson el hozzá az üzeneted és végül a felhívásod.

az információ felépítése kiemelkedően fontos egy jól működő weboldalon

felkelti az érdeklődést

az embereket nem érdekli a cuccod. csak az érdekli őket, hogy mitől lesz nekik jobb vagy miben segítesz nekik, ha téged választanak. kevés időd van. kb. 3 másodperc van rá, hogy tudasd miben teheted jobbá a látogató életét és ott tartsd az oldaladon.

arra is gondolni kell, hogy a SEO- hoz is előnyös legyen

cselekvésre ösztönöz

nem mindegy, hogy hova mikor és milyen felhívást teszel.

a pszichológiát és a vizuális kontrasztot felhasználva strategikusan kell elhelyezni a felhívásokat, hogy a jó pillanatban ajálnd fel a látogatónak és ne érezze tolakodónak

könnyen értelmezhető

a tanulmányok bebizonyították, hogy a látogatók a letisztult és átlátható oldalakat látják szépnek. nem szabad feleslegesen zavarni a figyelmet, mert az oldal elhagyásához vezet. a látogatók 38%-a elhagyja azokat az oldalakat amiket nem tud könnyen értelmezni

az ilyen formán készített oldal könnyűvé teszi a látogatónak az információ befogadását, és könnyen irányítható a figyelme

EGYÉRTELMŰ

olyan elemeket kell használni egy jól konvertáló weboldalon ami nem rejti el az információt.

ne legyen kinyitható, lenyitható mert a látogatók nem használják ezeket az elemeket 

képpel és vizuális elemekkel is bizalmat ébreszt

az emberekről készült képek pszichológiáját kihasználva olyan fotókat érdemes választani amik természetesek és embereket mutatnak.

emberként társas lények vagyunk. az ösztöneinkben van, hogy emberekkel kerüljünk kapcsolatba és könnyebben bizalmat építünk velük

pszichológiát használ

a jól működő weboldal meggyőz és megerősít, nem pedig elijeszt. 

marketingpszichológiával és a bizalomépítéssel elérhető, hogy az emberek nagyobb bizalommal legyenek feléd és a bizniszed felé

úgy építi fel és olyan szavakat használ amik segítik az eladást, és cselekvésre ösztönzik a látogatót

telefonon, tableten és számítógépen is működik

a netezés több mint fele már mobilon történik. ma már nem előny reszponzívnak lenni. az a minimum ha bizniszben akarsz maradni

használható és átlátható

az a weboldal ami vonza a vevőket és az ügyfeleket könnyen használható, átlátható. fókuszál a felhasználói élményre

az ilyen oldal bizalmat ébreszt, öröm a használata így nagyobb seéllyel lesz az érdeklődőből ügyfél vagy vásárló

összegezve

a modern weboldal gyors, figyel a fenti részletekre és összhangban van a stratégiáddal. 

kiemeli az ajánlatodat és a megfelelő helyeken mutatja be, hogy a legjobb eséllyel vásároljanak.

új vevőket és érdeklődőket szerez, hogy a vállalkozásod ne álljon meg egy helyben és fejlődjön a te életminőségeddel együtt

100 látogatóból átlagosan csupán 1 vásárol vagy lesz ügyfél. de a marketing szemléletű megvalósítás a fentiek figyelembe vételével jócskán növeli ezt az értéket.

miért weboldal?

képzeld el mit jelent ha sikerül ezt 1,5-re növelni!

50% plusz profit! és a weboldal nem alszik, nem fárad, folyamatosan dolgozik neked.

mégis az a helyzet, hogy senki nem akar weboldalt..

megértelek. még egy ügyfelem se mesélte, hogy hajnalban felriadt, hogy kell neki egy weboldal..

vállalkozóként mind keressük a lehetőséget, hogy segítsük az emberek életét a bizniszünkkel és a kemény munkáért profittal legyünk jutalmazva.

de ma már nem elég csak keményen és jól dolgozni. okos vállalkozónak is kell lenni. és okos vállalkozóként te is tudod, hogy az ügyfelek figyelme aranyat ér. amelyik figyel rád és bízik benned az vásárolni fog tőled.

és hol akarják ezt megtenni? otthon. a fotelból. a telefonról miközben ülnek egy kávézóban.

de ehhez ott kell lenned. nem neked személyesen. hanem az alkalmazottadnak aki beszél velük. a weboldaladnak.

mert aki vásárolni akar az vásárolni is fog. akinek problémája van megoldást fog találni.

miért weboldal?

de ha nem látnak téged és a bizniszed akkor másnál fognak vásárolni. és a te életed nem lesz jobb, ha nem tőled vásárolnak.

ha máshol vesznek, akkor szép lassan elfogynak és elszoknak az ügyfelek

akkor nem lesz profitod, hogy megvedd a cuccot amire vágysz, hogy javtsd a te és a családod életminőségét, hogy elérd az álmaidat vagy a következő szintet a vállalkozásodban.

egy weboldal a kapocs közted és az érdeklődők között akiknek a te cuccodra van szüksége.

ha te alszol vagy épp dolgozol, akkor is foglalkozik velük. akkor is elad nekik és folyamatosan reklámozza a bizniszed.

arra biztatlak, hogy okos vállakozóként fektess be egy marketing szemléletű weboldalba. és én segíthetek neked egy ilyen weboldal elkészítésében.

szia. mike

szia. mike vagyok

3 éve vagyok digitális marketer.  onnan indultam, hogy a helyi vállakozásomnak ügyfelekre volt szüksége, mert szinte teljesen elapadtak. de nem adtam fel.

minden spórolt pénzemet hazai és külföldi képzésekbe fektettem és napi 8 órát az online marketing és a webes stratégia megatnulására fordítottam.

egy év alatt megtanultam a marketing szemléletű weboldal készítését és megteremtettem a saját vállakozásom online jelenlétét és a most is működő hirdetési rendszerét.

felmerülhet benned a kérdés, hogy akkor miért vagyok itt? éppen azért amiről fent beszéltünk. az online rendszer működik nélkülem is. a hirdetések hozzák az érdeklődőket a weboldal pedig folyamtosan elad nekik így marad időm, hogy azzal foglalkozzak amivel szeretnék.

azóta is folyamtosan tanulok, hogy a legjobb módszerekkel segíthessem a saját és az ügyfeleim vállakozását.

látod most mi is beszélünk. én lehet épp otthon vagyok. lehet, hogy TVt nézek, lehet, hogy elutaztam lehet, hogy épp egy másik vállalkozónak készítem a profittermelő weboldalát.

de közben itt vagyok veled, ahogy te is ott lehetsz a vásárlóiddal és ügyfeleiddel akkor, amikor ők akarják.

ne tétovázz, mert az idő ellened dolgozik.

minél tovább halogatod annál több konkurensed lép ki a netre és veszi el előled a vásárlókat és az ügyfeleket.

vagyok

vélemények

Balogh Ibolya

designhome.hu

"

Nagyon jó együttműködés volt, egy igazi online szakértővel volt dolgunk. Kifogástalan munkát végzett, nagyszerű, átlátható és felhasználó barát weboldalt hozott létre nekünk. A kiváló online marketing stratégia, amit felépített számos minőségi vásárlást hozott és hoz a mai napig. Mindenkinek csak ajánlani tudom!

Fitos Zoltán

fitoplast.hu

"

Gyorsan és precízen készítette el a vállalkozásom weboldalát és a kérdéseim türelmesen megválaszolta. Ezért is kértem segítséget ügyfélszerzéssel kapcsolatban is tőle. Azóta is ugyan azzal a stratégiával bővül havonta az ügyfélköröm. Köszi Miki!

Kovács Krisztina

futurebody.hu

"

Egy teljes webes arculatváltással segített Miki. Fiatalos, csajos oldalt akartam ami jól bemutatja a szolgáltatásomat. Teljes marketing stratégiát is alkottunk együtt ami azóta is folyaamtosan hozza az új ügyfeleket, ami nekem nagyon fontos mert kezelés szerűen használják a termékemet. Szuper volt a közös munka. Az új webshopunkat is együtt csináljuk majd. 🙂

Árpád László

viumbe.hu

"

Modern egyedi oldalt rendeltünk az egyedi fejlesztésű ingatlanportfoliónk bemutatására. És meg is kaptuk. 

csak annyit kell tenned, hogy ingyenes visszahívást kérsz és kötöttségek nélkül beszélünk róla, hogyan lehet neked is vevő és ügyfélszerző weboldalad.

beszéljünk.

kérj ingyenes visszahívást, kötöttség nélkül

24 órán belül visszahívlak